Καθορισμός του ανθρώπινου ασυνείδητου (3). Ο θεός δεν παίζει ζάρια.

Οι Μοίρες, οντότητες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας, παριστάνονταν συνήθως ως τρεις γυναικείες μορφές που κλώθουν. Η κλωστή που κρατούν στα χέρια τους, συμβολίζει την ανθρώπινη ζωή, δεικνύοντας το πόσο μικρή και αδύναμη μπορεί αυτή να είναι.

Η πρώτη Μοίρα, η Κλωθώ (συμβολίζει και το παρόν), γνέθει το νήμα της ζωής, η δεύτερη, η Λάχεσις (το παρελθόν), μοιράζει τους κλήρους, καθορίζει τι θα «λάχει» στον καθένα (εξού και λαχείο). Η τρίτη Μοίρα, τέλος, η Άτροπος (το μέλλον), κόβει, όταν έρθει η ώρα, την κλωστή της ζωής των ανθρώπων.  Ο Πίνδαρος πρόσθεσε στις τρεις Μοίρες την Τύχη, που θεωρεί μάλιστα ότι έχει μεγαλύτερο κύρος από τις άλλες αδελφές της. Η λέξη «μοίρα» βγαίνει από το αρχαίο ρήμα «μείρομαι» (μοιράζω), είναι δηλαδή το «μερίδιο», το κομμάτι που παίρνει ο καθένας από τη μοιρασιά ενός όλου. Οι Μοίρες είναι επομένως οι δυνάμεις που ευθύνονται για τα καλά και τα κακά της ζωής του κάθε θνητού, από τη γέννηση μέχρι το θάνατό του. Είναι πάντα τρεις γυναίκες, που γνέθουν για τον καθένα το νήμα της ζωής, μέχρι να τελειώσει το μαλλί ή να κοπεί απότομα. Παρουσιάζονται συνήθως στη γέννηση του μωρού, τη νύχτα μετά την τρίτη μέρα.

Η Μοίρα είναι πάνω απ’ όλα ιδιοκτησία τού Δία, γι’ αυτό και τον ονόμαζαν «Μοιραγέτη» (ηγέτη, οδηγό, αρχηγό των Μοιρών), παρόλο που εκείνη τον περιορίζει και αναγκάζεται να τη σεβαστεί. Οι Μοίρες είναι απλώς το όργανο στην υπηρεσία των θεών, που εκτελούν τη θέλησή τους. Το νήμα της ζωής το γνέθουν ουσιαστικά εκείνοι, οι οποίοι καθορίζουν τα γεγονότα, τις περιπέτειες, τον πλούτο, τον γάμο, το σπιτικό, τις χαρές, τις λύπες και το θάνατο για τον κάθε άνθρωπο. Οι θεοί μπορούν και έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τη μοίρα, αφού οι ίδιοι την ορίζουν στην αρχή της ζωής των θνητών. Μια τέτοια αλλαγή όμως θα είχε πολύ άσχημες συνέπειες, γιατί θα διατάρασσε την αρμονία και την τάξη. Ο Δίας, λοιπόν, μπορεί ν’ αλλάξει τη Μοίρα, μα προτιμά να μην το κάνει, γιατί κι οι άλλοι θεοί θα ζητούσαν να κάνουν το ίδιο για τους δικούς τους προστατευόμενους.  Η σύγκρουση αυτή είναι αναπόφευκτη, γιατί αφορά την ίδια τη ζωή κι αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ερωτηματικά της: ποιος είναι πιο πάνω, ο θεός ή «ό,τι είναι γραφτό να συμβεί;». Το ερώτημα απασχόλησε, όπως ήταν φυσικό, και όλους τους μεταγενέστερους ποιητές και φιλοσόφους.

[Προϋπόθεση της έρευνας που αποδεικνύει τον καθορισμό του ανθρώπινου ασυνείδητου  βάσει Φυσικο-μαθηματικού Κανόνα («γεωδαιτική  αποτύπωση του ανθρώπινου ασυνείδητου στην Μερκατορική Προβολή της Γης/Google Maps»), είναι η λεπτομερής γνώση της ζωής των ανθρώπων που χρησιμοποιούνται ως υποκείμενα γεωδαιτικής  μέτρησης]

Οι γονείς μου γνωρίστηκαν το 1971 και παντρεύτηκαν το 1972. Κατάγονται από το ίδιο χωριό, το χωριό Σίμος της ορεινής Ναυπακτίας. Ωστόσο το νήμα της ζωής για κείνα που έμελλε να «λάχουν» , Κλωθώ , Λάχεσις και Άτροπος, ξεκίνησαν να γνέθουν πολλά χρόνια πριν.

– Το πατρικό σπίτι του πατέρα μου (Σ1) βρίσκεται στο χωριό Σίμος στην ορεινή Ναυπακτία. Για την επιλογή της θέσης του σπιτιού (Σ1) τα πράγματα συνέβησαν όπως τα χρόνια εκείνα γίνονταν στα χωριά. Έχτιζαν όπου έβρισκαν. Τη θέση στην οποία χτίστηκε το σπίτι επέλεξαν ο παππούς μου Θανάσης Αλαμπάσης (1899-1985) και ο αδελφός του Κωνσταντίνος Αλαμπάσης (1901-1988). Τα δύο αδέλφια δεν διέθεταν μόρφωση και ήταν στο επάγγελμα κτίστες. Ο πρώτος ήταν ένας ευαίσθητος και συναισθηματικός άνθρωπος, ένας ταπεινός και ενάρετος οικογενειάρχης, χριστιανός ορθόδοξος στο θρήσκευμα και απόλυτα αφοσιωμένος στο θεό που πίστευε. Ο δεύτερος ήταν ένας σκληρός άνθρωπος, απόλυτα ορθολογιστής και άθεος. Έχοντας ζήσει από κοντά και τους δύο, θα τους χαρακτήριζα ως κοινούς μέσους της εποχής τους ανθρώπους. Στερούνταν  Αρχαίας Ελληνικής  Παιδείας  και δεν είχαν ιδέα για τον Απόλλωνα και τους Ναούς του. Η επιλογή της θέσης  του σπιτιού έγινε μεταξύ 1915 και 1925. Αρχικά οι δύο άντρες έχτισαν μια πρόχειρη κατασκευή, την οποία η οικογένεια χρησιμοποίησε ως κατοικία μέχρι περίπου το 1950 όταν και τέθηκαν τα θεμέλια του καινούργιου σπιτιού. Το Σ1, αν και πέρασαν 70 χρόνια από τότε που χτίστηκε, στέκει ακόμα  σε καλή κατάσταση. Η ακριβής θέση του σπιτιού στο χάρτη είναι εδώ https://goo.gl/maps/wKx9cEvhDRp . Το υψόμετρο του σημείου που είναι χτισμένο το σπίτι είναι 786,8391 μέτρα  από την επιφάνεια της θάλασσας.

– Η οικογένειά  μου διαθέτει ένα μικρό εξοχικό σπίτι (Σ2) που βρίσκεται μέσα στην πόλη της Ναυπάκτου. Το σπίτι ήταν ιδιοκτησία ενός ηλικιωμένου, ονόματι Ευθύμιος Αλαμπάσης, με τον οποίο ο πατέρας μου είχε απλή κοινωνική σχέση – οι δύο άνδρες δεν είχαν συγγενική σχέση. Το σπίτι ο ηλικιωμένος δώρισε στον πατέρα μου (περί το έτος 1970), με το σκεπτικό να παραμείνει στην κυριότητα προσώπου με το επώνυμο «Αλαμπάσης». Τον παππού Ευθύμιο δεν τον γνώρισα ποτέ. Το σπίτι κτίστηκε περίπου το 1900. Ανακατασκευάστηκε πλήρως από τον πατέρα μου, από το 1978 μέχρι το 1985. Η ακριβής θέση του σπιτιού στο χάρτη είναι εδώ   https://goo.gl/maps/ob5mnEfAKbH2 . Το υψόμετρο του σημείου που είναι χτισμένο το σπίτι είναι 4,5955 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας.

– ΤΟ ΣΠΊΤΙ Σ1 ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΑΚΡΙΒΏΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΌ ΎΨΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΊΤΙ Σ2, ΣΤΙΣ 21 ΜΟΊΡΕΣ, 49 ΠΡΏΤΑ ΚΑΙ 1 ΔΕΎΤΕΡΑ ! ! ! Η απόσταση μεταξύ τους σε ευθεία γραμμή είναι 16,32 χιλιόμετρα. Αν και, τα δύο σπίτια βρίσκονται σε απόσταση 16,32 χιλιομέτρων το ένα από το άλλο, έχοντας υψομετρική διαφορά 782 μέτρων μεταξύ τους (το Σ1 βρίσκεται χτισμένο σε ορεινό όγκο σε υψόμετρο 786 μέτρων, ενώ το Σ2 βρίσκεται στην επιφάνεια της θάλασσας σε υψόμετρο 4 μέτρων), εντούτοις είναι κτισμένα στο ίδιο ΑΚΡΙΒΏΣ γεωγραφικό ύψος ! ! [εικόνα 1]

image

Τα δύο σπίτια δεν βρέθηκαν τυχαία στις θέσεις αυτές. Τοποθετήθηκαν με την εκπληκτική αυτή ακρίβεια, στο ίδιο ακριβώς γεωγραφικό ύψος, από τον Ναό του οπλίτη Απόλλωνα που βρίσκεται στη λίμνη Πλαστήρα. Ο Ναός του οπλίτη Απόλλωνα, το σπίτι Σ1 και το σπίτι Σ2, βρίσκονται στο ίδιο γεωγραφικό ύψος, στις 21°49’1″ ! ! ! [εικόνα 2]

image

Ο αρχαϊκός Ναός του οπλίτη Απόλλωνα βρίσκεται στο Δημοτικό Διαμέρισμα Μοσχάτου του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα, 12 χιλ. δυτικά της Καρδίτσας. Με αφορμή την έντονη λαθρανασκαφική δραστηριότητα ξεκίνησε το 1994 η ανασκαφή, η οποία συνεχίστηκε μέχρι το 1997, φέρνοντας ανέλπιστα στο φως έναν εκατόμπεδο περίπτερο δωρικό ναό με εσωτερική κιονοστοιχία που χρονολογείται λίγο πριν τα μέσα του 6ου αι π. Χ. (560-550 π.Χ.).

[Η παραδοχή ότι η τοποθέτηση των δύο σπιτιών με την εκπληκτική αυτή ακρίβεια, στο ίδιο γεωγραφικό ύψος με το Ναό του οπλίτη Απόλλωνα, ΔΕΝ είναι έργο του πολιτισμού μας (πως θα μπορούσε άλλωστε?), προκύπτει αβίαστα ως εξής: Το λογικό κενό εδώ είναι ότι το Σ1 κτίστηκε μεταξύ 1915 και 1925, ενώ το Σ2 κτίστηκε περίπου το 1900.  Ο ναός του οπλίτη Απόλλωνα  χρονολογείται λίγο πριν τα μέσα του 6ου αι π. Χ. (560-550 π.Χ.). Ήρθε στο φως με την ανασκαφή που ξεκίνησε το 1994, η οποία ολοκληρώθηκε το 1997. Συνάγεται από αυτά ότι, τα σπίτια Σ1 και Σ2 κτίστηκαν 79 και 94 χρόνια  ΠΡΊΝ την ανασκαφή του 1994, που έφερε στο φως το Ναό του οπλίτη Απόλλωνα. Κατά τον χρόνο δλδ που οι άνθρωποι της ιστορίας μας επέλεξαν τις θέσεις που κτίστηκαν τα Σ1 και Σ2, αγνοούσαν την γεωγραφική θέση όπου τα λείψανα του Ναού του οπλίτη Απόλλωνα ήταν θαμμένα. Από την παραπάνω χρονική αλληλουχία των γεγονότων, προκύπτει  η αδιαμφισβήτητη απόδειξη, ότι η τοποθέτηση των Σ1 και Σ2  στο χάρτη, με την εκπληκτική αυτή ακρίβεια, στο ίδιο γεωγραφικό ύψος με τον Ναό του οπλίτη Απόλλωνα, ΔΕΝ είναι έργο ανθρώπινο• σε κάθε περίπτωση, όχι έργο ανθρώπινο συνειδητό]

– Το πατρικό σπίτι της μητέρας μου (Σ3) βρίσκεται στον οικισμό Παλαιόχωρι του χωριού Σίμος Ναυπακτίας, από όπου κατάγεται και ο πατέρας μου. Τη θέση στην οποία το σπίτι  χτίστηκε επέλεξε ο παππούς μου,  Γρηγόριος Ράμος (1915-1984), ο οποίος δεν διέθετε μόρφωση και ήταν στο επάγγελμα κτηνοτρόφος. Ήταν ένας ταπεινός και καλοκάγαθος άνθρωπος,  χριστιανός ορθόδοξος στο θρήσκευμα και πολύ θρησκευόμενος.  Έχοντάς τον ζήσει από κοντά, θα τον χαρακτήριζα ως έναν κοινό μέσο  άνθρωπο της εποχής του. Δεν διέθετε Αρχαία Ελληνική Παιδεία και δεν είχε ιδέα για την Άρτεμη και τους Ναούς της. Η επιλογή της θέσης που κτίστηκε το σπίτι έγινε το 1975.  Η ακριβής θέση του σπιτιού στο χάρτη είναι εδώ  https://goo.gl/maps/a6VVk8Hp6Q12 .

– Κοντά στην πόλη της Ναυπάκτου, βορειοανατολικά από το χωριό Μανάγουλη, όπως αναφέρει ο Θουκυδίδης στο 14ο βιβλίο του, υπήρχε η αρχαία πόλη Ερυθρές που απαριθμούσε κατά τον Θουκυδίδη 14.000 κατοίκους.  Στην πόλη των Ερυθρών κατά την αρχαιότητα υπήρχε Ναός αφιερωμένος στο θεό Απόλλωνα με άλσος ελαιών τον οποίο οι χριστιανοί μετέτρεψαν σε εκκλησία, το σημερινό εξωκλήσι της Ζωοδόχου Πηγής (Παναγία Φανερωμένη), όπου και το νεκροταφείο του χωριού http://goo.gl/maps/XGpXN . Το άλσος των ελαιών σώζεται μέχρι σήμερα, ένα δε ελαιόδενδρο μπροστά από το ναό, έχει ηλικία άνω των δύο χιλιάδων χρόνων κατά την εκτίμηση των ειδικών. [Στο νεκροταφείο της εκκλησίας της Παναγίας Φανερωμένης  βρίσκεται θαμμένη η αδελφή του πατέρα μου, η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σ1, τη θέση του οποίου καθόρισε ο Ναός του οπλίτη Απόλλωνα (εικόνα 2). Ήταν μια ευαίσθητη και  συναισθηματική γυναίκα, μια ταπεινή και ενάρετη χριστιανή, αφοσιωμένη απόλυτα στο θεό που πίστευε. Επί 30 χρόνια υπηρέτησε την εκκλησία της Παναγίας  Φανερωμένης ως νεωκόρος, φροντίζοντας τις ανάγκες που προκύπταν από την σωστή λειτουργία του ναού. Η διακονία της λατρευτικής ζωής αλλά και όλων των ενοριτών είχε πεσει στους ώμους της, έχοντας ταυτόχρονα την  ευθύνη για την διατήρηση του ναού σε άριστη κατάσταση. Αν και  με φόβο θεού αλλά και με ζήλο διακονούσε με όλες της τις δυνάμεις το ναό της Παναγίας Φανερωμένης, στην πραγματικότητα υπηρετούσε τον Απόλλωνα, τα λείψανα του ναού του οποίου βρίσκονται θαμμένα κάτω από τα θεμέλια της Παναγίας Φανερωμένης]

– Στο χωριό Αγία Σοφία Θέρμου βρίσκεται το ναϊκό «δίδυμο» σύμπλεγμα των ναών Αγίου Νικολάου και Ταξιαρχών  https://goo.gl/maps/HwKEDFAzPtA2 . Κολλημένοι ο ένας στον άλλον, ορθώνονται έναντι του κοιμητηρίου και, αν και χρονολογούνται τον 13ο αι., είναι χτισμένοι με ογκόλιθους από το Ιερό της Αρτέμιδος που προϋπήρχε εκεί.

– Η γραμμή που ενώνει το Ιερό της Αρτέμιδος στο χωριό Αγία Σοφία Θέρμου (σήμερα εκκλησία Αγίου Νικολάου και Ταξιαρχών) με το Ναό της Αρτέμιδας στη Βραυρώνα, διέρχεται ακριβώς από το Σ3 ! Δηλαδή, οι δύο Ναοί της Αρτέμιδας και το Σ3 βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία ! ! Η γραμμή είναι 217,5 χιλιόμετρα. [εικόνα 3]

image

Ο παραπάνω εκπληκτικός τρόπος με τον οποίο καθορίζεται η ανθρώπινη μοίρα, κλείνει με τον πλέον χαοτικό τρόπο ως εξής:

Η γραμμή που ενώνει το Σ3 με το Ναό της Αρτέμιδος στο χωριό Αγία Σοφία Θέρμου (σήμερα εκκλησία Αγίου Νικολάου και Ταξιαρχών), είναι 16.307,28 μέτρα [εικόνα 4].

image

Η γραμμή που ενώνει το Σ3 με το Ναό του Απόλλωνα στις αρχαίες Ερυθρές Ναυπάκτου (σήμερα Παναγία Φανερωμένη), είναι 16.307,28 μέτρα [εικόνα 5].

image

Η γραμμή που ενώνει το Σ1 με το Σ2, είναι 16.307,95 μέτρα [εικόνα 6]. ΟΙ ΤΡΕΊΣ ΓΡΑΜΜΈΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΙΣΕΣ ! ! !

image

Οι εικόνες 4 και 5 δίνουν το τέλειο ισοσκελές τρίγωνο της εικόνας 7, με κορυφή το σπίτι Σ3 και ίσες πλευρές έως, α) το Ναό της Αρτέμιδας στην Αγία Σοφία Θέρμου (16.307,26 μέτρα) και, β)  το Ναό του Απόλλωνα στις αρχαίες  Ερυθρές Ναυπάκτου (16.307,28  μέτρα) ! !

image

Οι ναοί των Απόλλωνα και Άρτεμις δεν καθόρισαν τυχαία τις θέσεις των Σ1 και Σ3, ούτε μεμονωμένα μόνο σε σχέση με τους ναούς τους. Καθόρισαν τη θέση τους πάνω στο χάρτη, έτσι που τα δύο σπίτια να ευθυγραμμίζονται με τον Ναό του Απόλλωνα στη Νάξο! Το σπίτι Σ1, το σπίτι Σ3 και ο Ναός του Απόλλωνα στη Νάξο, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία! !  Η γραμμή είναι 350,56 χιλιόμετρα. [εικόνα 8]

image

Ο πατέρας της μητέρας μου (Γρηγόριος Ράμος) πέθανε μέσα στο σπίτι Σ3. Η Άτροπος του έκοψε την κλωστή της ζωής στις 20 Νοεμβρίου 1984. Ο πατέρας του πατέρα μου (Αθανάσιος Αλαμπάσης) πέθανε μέσα στο σπίτι Σ1, έναν ακριβώς χρόνο μετά. Η Άτροπος του έκοψε την κλωστή της ζωής στις 20 Νοεμβρίου 1985 ! ! Τίθεται εδώ το ερώτημα, αν θα μπορούσε η σύμπτωση της ημερομηνίας θανάτου των δύο ανδρών να συνιστά απλή ένδειξη, ότι αυτό που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ως «βιολογικό  θάνατο»  ΠΡΟΚΑΘΟΡΊΖΕΤΑΙ – υπό προϋποθέσεις που η ανθρώπινη επιστήμη, στην παρούσα ιστορική περίοδο, αδυνατεί να διερευνήσει. Αν η ανθρώπινη βούληση είναι μια αυταπάτη, μια ψευδαίσθηση του ανθρώπου, επομένως και η πορεία της ζωής, η ανθρώπινη μοίρα δηλαδή είναι προκαθορισμένη, μήπως προκαθορισμένος είναι και ο θάνατος? Η σύμπτωση της ημερομηνίας θανάτου των δύο ανδρών, αν και είχε 1 στις 365 πιθανότητα να συμβεί, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά επιστημονική απόδειξη του καθορισμού του γεγονότος που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ως «θανάτο». Αν και ο καθορισμός του ασυνείδητου, άρα και της ζωής των ανθρώπων που έζησαν στα σπίτια Σ1 και Σ3, είχε αυξημένες πιθανότητες να κρύβει τη μαθηματική απόδειξη του «προκαθορισμένου του θανάτου» τους, ωστόσο δεν κατέστη δυνατό να εντοπιστεί τέτοια  απόδειξη. Αντίθετα, αποδείχθηκε πέραν πάσης  αμφιβολίας, ότι το ασυνείδητο που προδιέγραψε την πορεία της ζωής των ανθρώπων που έζησαν στα σπίτια Σ1, Σ2 και Σ3, καθορίστηκε γεωδαιτικά βάσει Φυσικο-μαθηματικού Κανόνα.

Μοιάζει τη μοίρα των ανθρώπων της ιστορίας μας να έχουν καθορίσει οι θεοί  Απόλλωνας και η Άρτεμις. Μοιάζει οι δίδυμοι θεοί να εκτελούν ένα σχέδιο, που ξεκινά πριν από 107 χρόνια και φτάνει ως στις μέρες μας, τις μέρες των Goggle maps. Καθορίζοντας το ανθρώπινο ασυνείδητο και, άρα, τη μοίρα των  πρωταγωνιστών της ιστορίας μας, μοιάζει σαν οι Απόλλωνας και Άρτεμις να εκτελούν ένα τέλειο σχέδιο μέσα από τρεις ανθρώπινες  γενιές • από πατέρα σε γιό/κόρη και από γιο/κόρη σε εγγονό/εγγονή. Απόλλωνας και Άρτεμις, είτε γνωρίζουν το μέλλον, είτε το καθορίζουν, είτε μας δείχνουν ότι δεν υπάρχει μέλλον. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα τα πράγματα καθορίστηκαν έτσι, για να αποδειχθεί σήμερα με τη Google ότι η ελεύθερη βούληση είναι μία αυταπάτη, μία ψευδαίσθηση του ανθρώπου.

Η χαοτική αύτη ιστορία ανθρώπων της εποχής μας, που είναι η τρίτη  που δημοσιεύω (οι δύο προηγούμενες, εδώ https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10208540540248874&id=1169370310 και, εδώ  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10208689249526513&id=1169370310 ), επιβεβαιώνει πλήρως την υποψία μου περί ύπαρξης Μαθηματικού Κανόνα που καθορίζει τη λειτουργία του ανθρώπινου ασυνείδητου, όμοιου ακριβώς με τον κανόνα βάσει του οποίου επιλέχθηκαν οι θέσεις που κτίστηκαν οι Ναοί τού Απόλλωνα. Αναζητούσαμε στις νευροεπιστήμες και στους μαγνητικούς τομογράφους την απόδειξη για το αν οι ανθρώπινες αποφάσεις είναι ασυνείδητα  προκαθορισμένες, ενώ στην πραγματικότητα το ανθρώπινο ασυνείδητο είναι πρόβλημα καθαρά Φυσικής.

Αν οι Ναοί του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος απουσίαζαν από τις ζωές των ανθρώπων της  ιστορίας μας,  θα μπορούσε με ευκολία να συνάγουμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν αδιανόητο Φυσικο-μαθηματικό κανόνα καθορισμού του ανθρώπινου ασυνείδητου, σε σχέση με την Μερκατορική προβολή της Γης (Google maps). Στην περίπτωση αυτή τα πράγματα θα μπορούσε να ήταν σχετικά απλά. Η πιθανότητα η Γη να παίζει καθοριστικό ρόλο στη λειτουργία του ανθρώπινου ασυνείδητου, θα ήταν το επικρατές επιστημονικό σενάριο. Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Διότι εδώ έχουμε να κάνουμε με γεωδαιτικό καθορισμό του ανθρώπινου ασυνείδητου σε σχέση με τους Ναούς του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος. Το εν λόγω επαναλαμβανόμενο μαθηματικό εύρημα εισάγει το στοιχείο του Υπεράνθρωπου, όπως Αυτό προσωποποιείται στις αρχαίες ελληνικές θεότητες των Απόλλωνα και Άρτεμη –  πιθανόν το Υπεράνθρωπο να είναι η πιο εξελιγμένη επιστημονικά οντότητα, που βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας των όντων του Σύμπαντος.

Ο θεός δεν παίζει ζάρια. Απόλλωνας και Άρτεμις δεν παίζουν ζάρια. Κι αν ακόμη  παίζουν, έχουν την Δύναμη να καθορίζουν το αποτέλεσμα της κάθε ζαριάς. Είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία της ανθρωπότητας που το είδος μας βρίσκεται μπροστά σε μαθηματική απόδειξη του θείου. Μέχρι να αποδειχθεί επιστημονικά αν πρόκειται για Φυσικο-μαθηματικό μόνο Κανόνα βάσει του οποίου καθορίζεται το ανθρώπινο ασυνείδητο και, άρα, η μοίρα της ανθρωπότητας, ή αν το Υπεράνθρωπο  που  προσωποποιείται στις αρχαίες ελληνικές θεότητες των Απόλλωνα και Άρτεμις έχει τη Δύναμη να καθορίζει τα πράγματα στην ανθρώπινη Ιστορία, ο πολιτισμός μας θα βρίσκεται υπό τον διαρκή φόβο του αφανισμού. Από μια αόρατη Δύναμη μέσα στο ίδιο το ασυνείδητό μας.

Advertisements