Knowing (ελληνικά καζίνο)

image

– Ισοσκελές είναι το τρίγωνο με κορυφή το Ναό του Απόλλωνα στην αρχαία Κόρινθο και πλευρές έως, α) το Ναό του Ισθμίου Ποσειδώνα στα Ίσθμια (10,04 χλμ) και β) το Καζίνο Λουτρακίου (10,04 χλμ). (εικόνα 1)

image

– Η ευθεία που ενώνει το ναό του Λυκίου Απόλλωνα στο Άργος με το Καζίνο της Κέρκυρας, διέρχεται ακριβώς από το Καζίνο του Ρίο . Δηλαδή ο ναός του λυκίου Απόλλωνα στο Άργος , το Καζίνο της Κέρκυρας και το  Καζίνο του Ρίο, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία. (εικόνα 2)

image

–  Η ευθεία που ενώνει το ναό του Απόλλωνα Δειραδιώτη στο Άργος με το Καζίνο της Ξάνθης, διέρχεται ακριβώς από το Ναό του Απόλλωνα στην αρχαία Κόρινθο. Δηλαδή ο ναός του Απόλλωνα Δειραδιώτη στο Άργος , ο Ναός του Απόλλωνα στην αρχαία Κόρινθο και το Καζίνο της Ξάνθης, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία. (εικόνα 3) (η επισήμανση από την Google Maps του αρχαιολογικού χώρου του Απόλλωνα Δειραδιώτη ως «ναός Λυκίου Απόλλωνα» είναι εσφαλμένη)

image

–  Η ευθεία που ενώνει τον Κούρο του Απόλλωνα στη Νάξο με το ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, διέρχεται ακριβώς από το Καζίνο της Σύρου και από το Ιερό της Δήμητρος στην Ελευσίνα. Δηλαδή ο Κούρος του Απόλλωνα στη Νάξο, ο ναός του Απόλλωνα στους Δελφούς, το Καζίνο της Σύρου και το Ιερό της Δήμητρος στην Ελευσίνα, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία. (εικόνα 4)

image

–  Η ευθεία που ενώνει το ναό του Απόλλωνα στη Ρόδο με το Καζίνο της Κέρκυρας, διέρχεται ακριβώς από το Καζίνο της Πάρνηθας και από το ναό του Απόλλωνα στη Θήβα. Δηλαδή ο ναός του Απόλλωνα στη Ρόδο, το Καζίνο της Κέρκυρας, το Καζίνο της Πάρνηθας και ο ναός του Απόλλωνα στη Θήβα, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία. (εικόνα 5)

image

Το ότι οι παραπάνω γεωδαιτικοί δεσμοί μεταξύ των καζίνο και των ναών του Απόλλωνα δεν είναι έργο του πολιτισμού μας, αποδεικνύεται από τον γεωδαιτικό δεσμό του Καζίνο της Πάρνηθας με τους ναούς οπλίτη Απόλλωνα και Επικούρειου Απόλλωνα  – ισοσκελές είναι το τρίγωνο με κορυφή το Ναό του οπλίτη Απόλλωνα και πλευρές έως, α) το Ναό του Επικούρειου Απόλλωνα  (212,09 χλμ) και β) το Καζίνο της Πάρνηθας (212,09 χλμ).  Το γεωδαιτικό παραπάνω τρίγωνο αποδεικνύει ότι η οικοδόμηση του Regency Casino Mont Parnes έτσι που να δημιουργείται  γεωδαιτικός δεσμός με τους δύο ναούς του Απόλλωνα δεν αποτελεί συνειδητή πράξη του πολιτισμού μας, αφού το Καζίνο της Πάρνηθας  οικοδομήθηκε 34 χρόνια πρίν η αρχαιολογική σκαπάνη φέρει στο φως τον Ναό του οπλίτη Απόλλωνα.

– Μια πρώτη υπόθεση είναι ότι όποιος υπέδειξε τα σημεία που κτίστηκαν οι ναοί του Απόλλωνα, 2500 χρόνια πριν την κατασκευή των καζίνο, γνώριζε με ακρίβεια χιλιοστού τις γεωγραφικές συντεταγμένες των σημείων στα οποία ο πολιτισμός μας οικοδόμησε τα ελληνικά καζίνο. Ότι είχε απόλυτη γνώση της μορφολογίας και της γεωγραφίας του γήινου ανάγλυφου καθώς και πλήρη γνώση του γεωδαιτικού προτύπου της Γης • ανάλογου ή και καλύτερου του προτύπου WGS-84 που ο πολιτισμός μας τελειοποίησε το 1984 και αναθεώρησε τελευταία φορά το 2004.

– Μια δεύτερη υπόθεση είναι ότι τα σημεία που επιλέχθηκαν να κτιστούν οι ναοί του Απόλλωνα και τα καζίνο, είναι πράξεις ασυνείδητες. Ότι τα σημεία επιλέχθηκαν  ασυνείδητα βάσει κανόνα «πραγμάτωσης ενός καθορισμένου μελλοντικού ή/και παρελθόντα σκοπού, στα πλαίσια της κβαντικής θεωρίας των πολλαπλών συμπάντων και της ελαστικότητας του χρόνου». Ότι η εκπληκτική αυτή διεργασία συντελείται «ταυτόχρονα» στο παρόν στο παρελθόν και στο μέλλον, στα πλαίσια της κβαντικής θεωρίας των πολλαπλών συμπάντων και της ελαστικότητας του χρόνου, σε μια ακραία έκταση ή συρρίκνωση του χρόνου.

– Ωστόσο, με απασχόλησε ο εξής προβληματισμός: Αν θα μπορούσε δύο ή περισσότερα καζίνο να είναι γεωδαιτικά μεν δεμένα μεταξύ τους, πλην όμως «ορφανά» από ναούς του Απόλλωνα – τι θα μπορούσε δηλαδή  να σημαίνει τυχόν ύπαρξη γεωδαιτικού δεσμού μεταξύ δυο ή περισσοτέρων καζίνο, με πλήρη απουσία κάθε άλλου γεωδαιτικού δεσμού με αρχαίους ελληνικούς ναούς. Και τούτο διότι, εφόσον οι θεωρίες της «ασυνείδητης μελλοντικής πρόβλεψης» και της «ασυνείδητης  πραγμάτωσης ενός καθορισμένου σκοπού» έχουν βάση, δεν νοείται η ύπαρξη γεωδαιτικών δεσμών των καζίνο με ναούς του Απόλλωνα μόνο, αλλά θα ανέμενε κανείς την ύπαρξη τέτοιων δεσμών (και/ή) μεταξύ αποκλειστικά των καζίνο. Ένας τέτοιος γεωδαιτικός  δεσμός εντοπίζεται μεταξύ του Καζίνο της Ρόδου , του Καζίνο στο Ρίο και του Καζίνο Λουτρακίου.

– Η ευθεία που ενώνει το Καζίνο της Ρόδου με το Καζίνο στο Ρίο, διέρχεται ακριβώς από το Καζίνο Λουτρακίου. Δηλαδή το Καζίνο Ρόδου, το Καζίνο Ρίο και το Καζίνο Λουτρακίου, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς ευθεία. (εικόνα 6)

image

Αυτό που στην προκείμενη περίπτωση συμβαίνει είναι ότι από την ευθεία διάταξη των καζίνο Ρόδου Λουτρακίου και Ρίο, απουσιάζει κάθε ευθύς γεωδαιτικός δεσμός με αρχαίο ελληνικό ναό. Πρόκειται δηλαδή για τη μια και μοναδική περίπτωση «ορφανής»  γεωδαιτική διάταξης καζίνο που, εκ πρώτης απόψεως, θα μπορούσε να αποδοθεί σε συνειδητή πράξη του πολιτισμού μας. Και τούτο, διότι τα καζίνο είναι δομικά έργα  με ισχυρό συμβολισμό για τον πολιτισμό μας και άρα θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι συνειδητά χτίστηκαν έτσι που στο γεωγραφικό ανάγλυφο να αποτυπώνονται σε ευθεία γεωδαιτική διάταξη. Ή μήπως συμβαίνει το αδιανόητο, να  φτιάχνουν οι άνθρωποι ασυνείδητα τα καζίνο τους σε ευθεία γεωδαιτική διάταξη…

Έχω τη βεβαιότητα ότι η «ορφανή» – ευθεία γεωδαιτική διάταξη των καζίνο Ρόδου, Λουτρακίου και Ρίο, δεν αποτελεί πράξη συνειδητή του πολιτισμού μας, αλλά ότι είναι πράξη ασυνείδητη. Και τούτο, διότι εντελώς α σ ή μ α ν τ ε ς δομικές κατασκευές του πολιτισμού μας (με λογική μεταξύ τους σύνδεση και ομοιογένεια), που ενώ τα σημεία στα οποία οικοδομήθηκαν δεν θα μπορούσε ποτέ να επιλεγούν συνειδητά  βάσει ενός σχεδίου γεωδαιτικού μεταξύ τους δεσμού, ωστόσο, δένονται μεταξύ τους με τέλειους γεωδαιτικούς δεσμούς! Τις δομικές αυτές α σ ή μ α ν τ ε ς κατασκευές – στις οποίες θα αναφερθώ στο προτελευταίο ποστ της έρευνας αυτής –  υποδεικνύει, για μια ακόμη φορά, ένας Ναός του Απόλλωνα.

[Ακόμη όμως και αν η «ορφανή» – ευθεία διάταξη των καζίνο Ρόδου, Λουτρακίου και Ρίο αποτελεί «συνειδητή» πράξη του πολιτισμού μας, με τη λογική πχ ενός μυστικού αρχιτεκτονικού πρωτοκόλλου που θέλει τους ναούς του χρήματος να κτίζονται σε ευθεία μεταξύ τους γεωδαιτική διάταξη, ο αληθινός  ωστόσο σκοπός που υπηρετείται είναι η ασυνείδητη ένταξη καζίνο και ναών του Απόλλωνα σε ένα ευρύτερο γεωδαιτικό δίκτυο. Το γεγονός αυτό είναι είναι μια πραγματικότητα 2500 χρόνων, που εκτυλίσσεται κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη μας, δίχως ο πολιτισμός μας να έχει  αντιληφθεί έως σήμερα το παραμικρό.

«Από αλλού κινήσαμε και αλλού η ζωή μας πάει». Το μακροπρόθεσμο μέλλον δεν μπορεί να καθοριστεί από τον άνθρωπο, πόσω μάλλον να προβλεφθεί από εμάς. Όπως δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε και να προβλέψουμε την ατομική πορεία της ζωής μας, έτσι δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε και να προβλέψουμε το μέλλον του πολιτισμού μας. Κι αν ακόμα υποτεθεί ότι «συνειδητά» κτίζουμε τα καζίνο μας σε ευθεία γεωδαιτική διάταξη, ο πραγματικός ωστόσο μακρόπνοος σκοπός που υπηρετείται είναι άλλος, που τον γνωρίζει μόνο το Υπεράνθρωπο. Μπορεί η ευρωζώνη να σχεδιάζεται («συνειδητά») ως μια λειτουργική νομισματική Ένωση, ο πραγματικός ωστόσο μακρόπνοος σκοπός που υπηρετείται είναι άλλος, που τον γνωρίζει μόνο το Υπεράνθρωπο. Μπορεί να μεσολάβησαν χιλιάδες χρόνια Ιστορίας του αιγυπτιακού  πολιτισμού, ωστόσο τον σκοπό που τελικά υπηρετήθηκε μέσα από τις μακραίωνες διεργασίες που οδήγησαν στην τελική χάραξη της δυτικής συνοριογραμμής  της σημερινής Αιγύπτου, τον γνώριζε μόνο το Υπεράνθρωπο.  (η ευθεία με κατεύθυνση από το ναό του Πυθίου Απόλλωνα στην Επισκοπή της Σικίνου προς τη συνοριογραμμή Αιγύπτου – Λιβύης, ακολουθεί την τεράστια νοητή συνοριογραμμή μήκους 807,37 χιλιομέτρων δίχως η ευθεία που ξεκινά από τον ναό του Απόλλωνα να παρεκκλίνει της νοητής συνοριογραμμής ούτε χιλιοστό (εικόνες 7 και 8)].

image

image

Σε κατακλείδα, μπορεί εμείς να κτίζουμε τα καζίνο μας σε σημεία που επιλέγουμε «συνειδητά» ή/και «ασυνείδητα», ο πραγματικός ωστόσο σκοπός που υπηρετείται είναι άλλος, που τον γνωρίζει μόνο το Υπεράνθρωπο. Το αποτέλεσμα είναι η γραμμή μεταξύ συνειδητού και ασυνείδητου να ατονεί, μέχρι που τα όρια γίνονται δυσδιάκριτα και τελικά χάνονται.

Διερευνάται, «Ποιός» ή «Τι» το Υπεράνθρωπο κρύβεται πίσω και πάνω από   αυτό το μεγαλείο. Γεγονός πάντως είναι ότι το μεγαλείο αυτό ταυτίζεται με τον θεό Απόλλωνα. Όλα τα σπουδαία ευρήματα της έρευνας αυτής συνδέονται με τους ναούς του Απόλλωνα. Κάτι παραπάνω θα πρέπει γνωρίζει από εμάς το «Υπεράνθρωπο»…

Το ερώτημα εδώ δεν είναι αν το Υπεράνθρωπο γνωρίζει το μέλλον μας. Το ερώτημα είναι αν μπορεί και να το καθορίσει. Τι θα συνέβαινε αν, «συνειδητά» πλέον, διαταράσσαμε τη μεγαλειώδη αυτή αρμονία? Αν κατεδαφίζαμε τα καζίνο και στη θέση τους κτίζαμε μια καντίνα, ένα σπίτι, ένα πολυκατάστημα κλπ με αποτέλεσμα να χαθεί η ομοιογένεια και άρα το νόημα του δικτύου όπως καθορίστηκε από τους ναούς του Απόλλωνα. Θα μπορούσε η πράξη μας αυτή να πυροδοτήσει κάποια άγνωστη στο είδος μας διεργασία? Δεδομένου ότι πριν από 30 χρόνια τα καζίνο δεν υπήρχαν και άρα ουδεμία σύνδεση ναών του Απόλλωνα και καζίνο υπήρχε, τίθεται εδώ το ερώτημα τι ακριβώς σηματοδοτεί η ανάδειξη της παρούσας εικόνας του πολιτισμού μας, όπως στη δεδομένη χρονική στιγμή προβλέφθηκε από ναούς του Απόλλωνα. Θα υπάρχουν τα Καζίνο σε 100 χρόνια? Κι αν όχι, τότε τι νόημα θα έχει το γεωδαιτικό εν λόγω δίκτυο? Ή βεβαιότητα ότι το γεωδαιτικό δίκτυο Απόλλωνα – καζίνο δεν θα υπάρχει μετά από λίγα (50, 100, 150) χρόνια, εμπεριέχει άραγε  εσχατολογικό συμβολισμό? Θα μπορούσε το γεωδαιτικό αυτό δίκτυο να είναι η τελευταία  εικόνα του πολιτισμού μας? Είναι αυτή η τελευταία εικόνα που έχει το Υπεράνθρωπο για εμάς? Σηματοδοτεί άραγε η χρονική αυτή στιγμή ένα σημείο – ορόσημο για τον πολιτισμό μας? Μια μεγάλη ίσως αλλαγή, κάποια μετάβαση σε κάτι άλλο, καλύτερο ή χειρότερο? Μια ανακάλυψη ίσως, ότι δεν είμαστε στο Σύμπαν μόνοι μας. Ότι Κάτι υπάρχει εκεί έξω.

Advertisements